مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 17:402016-05-03سياسي

مشهد به عنوان شهر جهانی سنگ های قیمتی توصیه شده است


مشاور عالی شورای جهانی صنایع دستی گفت: مشهد به عنوان شهر جهانی سنگ های قیمتی توصیه شده است و به احتمال فراوان تا یک ماه آینده به این عنوان معرفی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، خانم کریشنا که در نشست خبری ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی سخن می گفت در ادامه اظهار کرد: از همه بابت طی کردن این مسیر زیبا و رسیدن به این نقطه تشکر می کنم، زیرا من در این مدت از تک تک لحظات حضورم در مشهد لذت بردم.

وی ادامه داد: در این سفر ما از مراکز آموزشی مختلفی بازدید کردیم و با ظرفیت های مختلف مشهد روبرو شدیم و از مهمان نوازی مشهد ی ها تحت تاثیر قرار گرفتیم.

کریشنا تصریح کرد: ما تصمیم گرفتیم که شهر مشهد را به عنوان شهر جهانی صنایع دستی در حوزه سنگ های قیمتی توصیه کنیم و این پیشنهاد پس از یک پروسه 30 روزه تایید خواهد شد.

مشاور عالی شورای جهانی صنایع دستی افزود: مشهد امتیاز بالایی را در حوزه های مختلف صنایع دستی در حوزه سنگ های قیمتی به دست آورد.

وی اضافه کرد: در بخش های نوآوری و طراحی نیاز به فعالیت های بیشتری حس می شود و با توجه به تنوع گسترده محصولات، این صنایع می توانند در بازار جهانی مطرح شوند و در همین راستا افزایش صادرات در این حوزه رخ خواهد داد و ارزش تولیدات شما افزایش پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد به عنوان شهر جهانی سنگ های قیمتی توصیه شده است

مشهد به عنوان شهر جهانی سنگ های قیمتی توصیه شده است