مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 17:312016-05-03پزشكي

250 مقاله به دبیر خانه همایش ارسال شده است


دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از مجموع 250 مقاله ارسالی به دبیر خانه همایش ایمونولوژی آسم و آلرژی 180 مقاله پذیرفته شده است که به صورت پوستر و سخنرانی در مدت زمان برگزاری این همایش ارائه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد،" فرهزاد جباری نژاد امروز در همایش ایمونولوژی، آسم و آلرژی که در هتل پردیسان مشهد به همت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال برگزاری است، گفت: این همایش اولین همایش آلرژی غذایی و دارویی است که در کنار سومین کنگره آسم و ایمونولوژی برگزار می شود.

وی ادامه داد: ایمونولوژی به معای سیستم ایمنی بدن است که هر گاه این سیستم از درون یا بیرون مورد تهدید و یا به اشتباه پیام تهدیدی دریافت کند تحریک و آسیب پذیر می شود.

این استاد دانشگاه اشتباهات سیستم ایمنی بدن در دریافت اطلاعات خطر را موجب ایجاد برنامه های خود ایمنی بدن و ایجاد برخی آلرژی ها دانست و تصریح کرد: در این همایش تلاش داریم تا به تبادل اطلاعات به دست آمده در این خصوص پرداخته و نقش موثری در کاهش این گونه آلرژی ها داشته باشیم.

دبیر علمی همایش ایمونولوژی، آسم و آلرژی به بین المللی بودن این کنگره اشاره کرد و افزود: دز این کنگره اساتیدی از آلمان، و هندوستان حضور دارند که با توجه به استقبال پزشکان از حضور در این همایش احتمال می دهیم تا پنج شنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 مقاله به دبیر خانه همایش ارسال شده است

250 مقاله به دبیر خانه همایش ارسال شده است