مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 17:262016-05-03سياسي

معاون آموزش حوزه های علمیه خبر داد اجرای برنامه جدید حوزه ها در 107 مدرسه علمیه کشور


معاون آموزش حوزه های علمیه از اجرای برنامه جدید حوزه ها در 107 مدرسه علمیه کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، حجت الاسلام عبدالکریم فرحانی ظهر امروز در اجلاسیه مدارس علمیه مجری برنامه آموزشی جدید حوزه های علمیه که در مجتمع ولایت قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه تحول در حوزه جزو مطالبات همیشگی رهبری بوده است، تصریح کرد: برنامه آموزشی جدید حوزه ها نیز در این راستا تعریف و تدوین شده است.

وی با اشاره به نیازسنجی برای تدوین برنامه جدید مدارس علمیه و توجه به تجربیات گذشته افزود: مدیریت حوزه های علمیه در سطح استان ها شکل گرفت که متناسب با نیاز استان ها دروس اقتضایی نیز برای آن ها دیده شده است که شورای عالی حوزه همان استان، دروس اقتضایی را پیشنهاد می دهد تا برای طلبه خروجی سطح یک مناسب باشد.

فرحانی ضمن ارائه گزارشی کوتاه از پیگیری اجرای برنامه آموزشی جدید اظهار کرد: در اردیبهشت سال 91 کار ما در معاونت آموزش حوزه علمیه آغاز شد و کمیته ای برای تدوین سرفصل ها در اداره کل برنامه ریزی تعیین و اقدامات لازم صورت گرفت.

معاون آموزش حوزه های علمیه روند فعالیت کمیته ها و کارگروه های بررسی و برنامه ریزی برنامه جدید حوزه ها را مورد توجه قرار داد و گفت: کمیته معین آموزشی برای تصویب سرفصل های دروس، 37 متن منطبق با سرفصل ها و کلیات مصوبات شورای عال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون آموزش حوزه های علمیه خبر داد اجرای برنامه جدید حوزه ها در 107 مدرسه علمیه کشور

معاون آموزش حوزه های علمیه خبر داد اجرای برنامه جدید حوزه ها در 107 مدرسه علمیه کشور