مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 17:112016-05-03اجتماعي

معاون شهردار کیلان خبر داد احداث ایستگاه و خطوط تاکسی کیلان - آبسرد


معاون شهردار کیلان از احداث ایستگاه تاکسی و خطوط تاکسی کیلان - آبسرد خبر داد و بر لزوم نصب سرعت گیر در ورودی این شهر تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شرق استان تهران، مهدی طیبی بعد از ظهر امروز در نشست شورای ترافیک شهرستان دماوند اظهار کرد: خوشبختانه مشکل ترافیکی در شهر کیلان وجود ندارد.

وی با اشاره به ساماندهی تاکسی های فرسوده در کیلان افزود: این شهر دارای 32 دستگاه تاکسی بوده که 17 دستگاه آن به طور کامل فرسوده است و این موضوع امنیت جان مسافران را به خطر می اندازد.

معاون شهردار کیلان گفت: ثبت نام طرح تعویض تاکسی های فرسوده انجام شده و مکاتباتی نیز با سازمان حمل ونقل همگانی داشته ایم که تاکنون به نتیجه ای نرسیده ایم؛ این سازمان اعلام کرده که هنوز کارهای بانکی انجام نشده است.

طیبی با تأکید بر نصب سرعت گیر در ورودی شهر کیلان و مقابل جایگاه سی.

ان .

جی این شهر تصریح کرد: هنوز جانمایی نصب این سرعت گیر توسط پلیس راه انجام نشده است و موقعیت بسیار خطرناکی در آنجا وجود دارد.

معاون شهردار کیلان با اشاره به احداث ایستگاه تاکسی کیلان - آبسرد و بالعکس بیان کرد: مکاتبات این موضوع انجام شده و در این خصوص لازم است که پلیس راهور جانمایی های لازم را انجام دهد تا در شورای ترافیک تصویب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شهردار کیلان خبر داد احداث ایستگاه و خطوط تاکسی کیلان - آبسرد

معاون شهردار کیلان خبر داد احداث ایستگاه و خطوط تاکسی کیلان - آبسرد