موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 15:512016-05-03سياسي

بوی فاطمه(س) اینجا را پر کرده است ما ماندیم و سنگرهای خالی/ آرمان شهدا یادمان رفت!


چرا هنوز یک نیم نسل هم از عروج پروانه ها نگذشته است، گستاخانه آرمان های شهدا را به باد فراموشی سپرده ایم؟ توصیه های آنان فراموش مان شد! برادرم! در خط رهبری باشید، - خواهرم! حجاب تو کوبنده تر از خون من است، یادمان رفت؟ به گزارش سایت قطره و به نقل از" از مازندران، باور کن برایم سخت است از کسانی که ندیده ام سخن برانم و چیزی بنگارم، از آنانی که جراحت تن و روح شان شناسنامه ماست، آنانی که از شنیدن سختی های رزم های شان با جبهه باطل رمقی در قلم نمی ماند.

آنانی که هر یک به تنهایی روشن کننده یک راه و طریقت هستند، آنانی که نام شان با افتخار بر پیشانی تاریخ حک شده است و آنانی که خود یک تاریخ اند.

باور کن برایم سخت است، برای من که یک نسل سومی ام روایت رشادت ها و و سلحشوری مردان دریادل سال های نه چندان دور سخت و طاقت فرساست، خدایا! ای خدای شهیدان! کمکم کن تا بتوانم آن گونه که هست روایت کنم.

روزهای متمادی فکرم به این مسئله مشغول بود که از کجای افتخارآفرینی این مردان آسمانی و ولی نعمتان دریادل بنویسم؟! از کدامین واقعه یا حادثه آن دوران سراسر افتخار و تاریخ ساز بگویم.

حقیقت آن است که به هر سو نگریستم و به هر مطلبی که رسیدم، مسائلی را یافتم که عطش جان را برطرف می سازد و روح آدمی و روان انسان را صیقل می دهد، به راستی چه اسرار رمزآلودی در دوران دفاع مقدس ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوی فاطمه(س) اینجا را پر کرده است ما ماندیم و سنگرهای خالی/ آرمان شهدا یادمان رفت!

بوی فاطمه(س) اینجا را پر کرده است ما ماندیم و سنگرهای خالی/ آرمان شهدا یادمان رفت!