مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 15:452016-05-03دانش

تشکیل مجمع دانشگاه های ایران و کره


قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل از تشکیل مجمع دانشگاه های ایران و کره خبر داد و گفت: 7 الی 8 دانشگاه برتر ایران و 7 الی 8 دانشگاه برتر کره دائما با یکدیگر در تماس بوده و امور تفاهم نامه های بین دو کشور در زمینه علمی - دانشگاهی و فناوری را پیش خواهند برد.

- دکتر حسین سالار آملی در گفت وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به حضور رییس جمهور کشور کره جنوبی در ایران اظهار کرد: در راستای حضور رییس جمهور کشور کره جنوبی در ایران دو تفاهم نامه دانشگاهی – علمی و فناوری بین دو کشور به امضاء رسید که می تواند بسترساز فعالیت های علمی در آینده باشد.

وی در مورد دو تفاهم نامه مذکور توضیح داد: تفاهم نامه اول بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور ایران با وزارت آموزش کشور کره و تفاهم نامه دوم بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور ایران و وزارت علوم ICT و برنامه ریزی آینده کشور کره به امضاء رسید و در هر دو برنامه تبادل استاد و دانشجو، شرکت در کنفرانس و سمینارهایی که در این دو کشور برگزار می شود و غیره مورد نظر قرار دارد.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل با بیان این که یکی از محورهای مورد نظر در همکاری بین کشورهای ایران و کره تبادل فناوری است، افزود: با پیگیری تفاهم های مذکور قرار است کارگروهی زیر نظر وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل مجمع دانشگاه های ایران و کره

تشکیل مجمع دانشگاه های ایران و کره