مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 15:202016-05-03اقتصادي

پرداخت 42 هزار میلیارد تومان حق بیمه توسط کارفرمایان به تامین اجتماعی در سال 94


رییس هیات مدیره سندیکای شرکتهای ساختمانی ایران با بیان اینکه در حال حاضر مدیریت سازمان تأمین اجتماعی در وضعیت مناسبی از نظر تعامل با جامعه کارفرمایی قرار دارد، - اظهارکرد: خوشحالیم که در حال حاضر مدیران سازمان تأمین اجتماعی در حال تعامل سازنده و تبادل نظر با جامعه کارفرمایی برای رفع مشکلات هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اجتماعی ایسنا، مهندس منوچهر ملکیانی فرد در نشست بهاریه اعضای سندیکای شرکت های ساختمانی ایران، بر تلاش بیشتر برای سازندگی کشور در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل تاکید کرد و گفت: شرکت های ساختمانی ایران در 70سال حیات خود یک افتخاری در پرونده دارند و آن این است که بر حول منافع ملی حرکت می کنند نه فقط منافع صنفی.

وی تصریح کرد: این سندیکا همواره یاور دولت ها بوده و از آنها پشتیبانی کرده است و در دولت تدبیر و امید که همیشه کارها به اهل آن واگذار می شود نیز امیدواریم شاهد اقدامات موثر در استفاده از نظرات سندیکای شرکت های ساختمانی در توسعه این صنعت بسیار مهم باشیم.

ملکیانی فرد اظهار امیدواری کرد: در دولت تدبیر و امید به شعار سال توجه بیشتری شود و از اندشیه کسانی که هدفشان سازندگی کشور است، استفاده شود.

وی اعمال تعهدات مربوط به مشکلات محیط کار و سخت و زیان آور بودن محیط به پیمانکاران را از جمله انتقادات مطرح شده عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 42 هزار میلیارد تومان حق بیمه توسط کارفرمایان به تامین اجتماعی در سال 94

پرداخت 42 هزار میلیارد تومان حق بیمه توسط کارفرمایان به تامین اجتماعی در سال 94