مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 15:112016-05-03اجتماعي

رشته های خدمات، صنعت و کشاورزی به رشته های تحصیلی مقطع متوسطه اضافه شد


معاون اداره کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به ساختار جدید نظام آموزشی رشته های خدمات ، کشاورزی و صنعت به رشته های تحصیلی مقطع متوسطه اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد مصطفوی در جلسه تجلیل از معلمان مشاورهای استان همدان اظهار داشت: علاوه بر رشته های نظری، رشته های کشاورزی، صنعت، خدمات نیز به لیست هدایت تحصیلی دانش آموزان به منظور انتخاب رشته تحصیلی اضافه شده است.

وی بیان داشت: در انتخاب رشته دانش آموزان طرح هدایت تحصیلی توسط معلمان و مدیران مدرسه تکمیل می شود و کمک می کند که دانش آموزان طبق استعداد خود انتخاب رشته صحیح تری را داشته باشند.

معاون اداره کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش افزود: ساختار نظام آموزشی نیازمند تغییرات کوچکی در بدنه داخلی خود بود که این تحولات صورت پذیرفته است.

وی تاکید کرد: با توجه به تغییرات صورت گرفته در نظام آنوزشی مطالب بر حسب اهمیت نظام آموزشی طبقه بندی و به اجرا در آمده است.

مصطفوی با بیان اینکه در گذشته دانش‎آموزان ضعیف را به رشته‎های فنی می فرستادند که این ذهنیت باید تغییر کند، توجه به مشاوره را در انتخاب رشته دانش‎آموزان بسیار موثر دانست.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته های خدمات، صنعت و کشاورزی به رشته های تحصیلی مقطع متوسطه اضافه شد

رشته های خدمات، صنعت و کشاورزی به رشته های تحصیلی مقطع متوسطه اضافه شد