مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 15:112016-05-03پزشكي

معاون وزیر بهداشت و درمان خبر داد احداث 20 هزار تخت بیمارستانی در سال جاری


معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی گفت: دولت در سال جاری تعداد 20 هزار تخت بیمارستانی در کشور احداث می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از چادگان، ظهر امروز بیمارستان 32 تخت خوابی بوعلی شهرستان چادگان با حضور محمد حاجی آقاجانی معاون وزیر بهداشت، غلامرضا اصغری رییس علوم پزشکی استان، حبیب الله معتمدی فرماندار چادگان، اکبر ترکی منتخب مردم در مجلس و مسئولان ادارات شهرستان چادگان افتتاح و به بهره برداری رسید.

حبیب الله معتمدی فرماندار چادگان در افتتاحیه این بیمارستان اظهار کرد: شهرستان چادگان یکی از مراکز گردشگری غرب اصفهان است و به طور متوسط روزانه پذیرای 10 هزار گردشگر است که تاسیس و راه اندازی این بیمارستان از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: شهرستان چادگان 63 روستا دارد که 50روستا در مناطق محروم چناررود قرار دارند که فاصله آخرین روستا تا مرکز شهرستان 70 کیلومتر است و رسیدن روستاییان برای درمان به مراکز شهرستان های همجوار مشکلاتی را برای آنان ایجاد می کرد اما با راه اندازی بیمارستان بوعلی از مشکلات روستاییان نیز کاسته می شود.

فرماندار چادگان بیان کرد: از مسئولان انتظار داریم نسبت به شبانه روزی کردن درمانگاه های چادگان و رزوه عنایت ویژه ای داشته باشند تا مردم در آسایش باشند و از مهاجرت آنان به شهرها کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت و درمان خبر داد احداث 20 هزار تخت بیمارستانی در سال جاری

معاون وزیر بهداشت و درمان خبر داد احداث 20 هزار تخت بیمارستانی در سال جاری