مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 15:052016-05-03اجتماعي

استفاده از ظرفیت دانشجویان در برگزاری برنامه­ های فرهنگی


معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل بر استفاده از ظرفیت دانشجویان در برگزاری برنامه­ های فرهنگی تاکید کرد و گفت: مسؤولین فرهنگی مراکز جهت انجام رسالت فرهنگی خود از ظرفیت دانشجویان فعال استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل، اکبر غاربی در جلسه رابطین فرهنگی مراکز آموزش عالی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان اردبیل از برگزاری برنامه­ های متنوع فرهنگی در مراکز تحت نظارت خبر داد و افزود: مسؤولین فرهنگی مراکز آموزش عالی علمی کاربردی رسالت سنگینی دارند که جهت سهولت در انجام رسالت فرهنگی خود باید از ظرفیت دانشجویان در برگزاری برنامه های فرهنگی کمک بگیرند.

وی از اطلاع ­رسانی نامناسب برنامه فرهنگی در برخی مراکز انتقاد کرد و افزود: رسالت اصلی ما برگزاری برنامه­ های فرهنگی متناسب با نیاز مخاطبان در دانشگاه است که در این زمینه باید از سوی رابطین فرهنگی تلاش بیشتری صورت گیرد.

غاربی بر تعدد برنامه ­ها و جشنواره­ های فرهنگی در دانشگاه جامع علمی کاربردی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: استفاده از رنگ­های مختلف در تبلیغ برنامه­ های فرهنگی زمینه جلب توجه مخاطبان را فراهم می­ کند در نتیجه دانشجویان فرصت استفاده بیشتر از برنامه­ ها را خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت دانشجویان در برگزاری برنامه­ های فرهنگی

استفاده از ظرفیت دانشجویان در برگزاری برنامه­ های فرهنگی