مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 14:362016-05-03دانش

حضور اساتید هیئت علمی در دانشگاه آزاد استان مرکزی افزایش یابد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک بابیان اینکه حضور اساتید هیئت علمی در دانشگاه آزاد استان مرکزی افزایش یابد گفت: بسترهای پژوهش و تحققیق در دانشگاه آزاد در استان مرکزی تسهیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علیرضا نظام آبادی پیش ازظهر امروز در مراسم هفته بزرگداشت مقام معلم و روز استاد با تبریک هفته معلم و استاد اظهار داشت: اگر بخواهیم دانشجو به یک فردکارآفرین و تمام عیار از لحاظ دانش و پژوهش تبدیل شود، راهی جز اینکه معلم ما در مدرسه و استاد ما در دانشگاه به خوبی وظایف خود را انجام دهند، نداریم.

وی با بیان اینکه فضای مدرسه با فضای دانشگاه متفاوت است گفت: زمانی که دانشجو از مدرسه وارد دانشگاه می شود، فضا برای او گسترده تر و به مراتب روابط و کلاس ها نیز دارای ویژگی های خاصی هستند و براین اساس انتظاری که یک دانشجو بعد از مدرسه از دانشگاه دارد این است که استاد او برایش الگو باشد و با توجه به این امر، اساتید نیز باید خود را آماده کنند و پیامبر گونه آنچه را که یاد گرفته اند، خالصانه و صادقانه و بدون هیچ چشم داشتی در اختیار دانشجو قرار دهند.

رییس دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک تصریح کرد: آموزه های دینی ما را تشویق و رهنمود می کنند به اینکه آنچه را می آموزیم و یاد می گیریم به درستی و روشنی به دیگران یاد دهیم و ارائه نماییم و به حق اعتقاد داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور اساتید هیئت علمی در دانشگاه آزاد استان مرکزی افزایش یابد

حضور اساتید هیئت علمی در دانشگاه آزاد استان مرکزی افزایش یابد