مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 13:412016-05-03سياسي

مرعشی بی خود گفته هاشمی نمی آید/ریاست خبرگان مال هاشمی است


مشاور نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به این سؤال که برخی همچون آقای مرعشی گفته اند که هاشمی برای ریاست مجلس خبرگان کاندیدا نمی شود، افزود: آنها بیخود می گویند؛ - اگر هاشمی هم کاندیدا نشود او را در این صحنه وارد می کنند چراکه او متعین به ریاست خبرگان است.

حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی مشاور و رییس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران تسنیم پویا درباره گزینه های ریاست مجلس خبرگان رهبری، گفت: غیر از آقای هاشمی فرد دیگری لیاقت ریاست خبرگان را ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آقای مرعشی گفته اند که هاشمی برای ریاست مجلس خبرگان کاندیدا نمی شود، افزود: بیخود می گویند؛ اگر هاشمی هم کاندیدا نشود او را در این صحنه وارد می کنند چراکه او متعین به ریاست خبرگان است.

حسین مرعشی پیشتر در مصاحبه با یک خبرگزاری دولتی" گفته بود که تا جایی که من خبر دارم آقای هاشمی دنبال ریاست مجلس خبرگان نیستند .

حجت الاسلام اشرفی اصفهانی در ادامه با بیان اینکه دو دوره ای که هاشمی رفسنجانی رییس مجلس خبرگان نشد، یک حرکت سیاسی بود، خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان بدون او بی معنا و ریاست خبرگان هم بدون او مفهومی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرعشی بی خود گفته هاشمی نمی آید/ریاست خبرگان مال هاشمی است

مرعشی بی خود گفته هاشمی نمی آید/ریاست خبرگان مال هاشمی است