مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 13:402016-05-03اقتصادي

صالح ابادی : ضرورت اجرای طرح یکپارچه سازی نظام مالی


مدیر عامل بانک توسعه صارات در آستانه برگزاری بیست و ششمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی ، طرح یکپارچه سازی در نظام مالی کشور را بسیار مهم و قابل طرح در این همایش اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" علی صالح آبادی ، گفت : سه مقام ناظر بازار سرمایه (سازمان بورس و اوراق بهادار)، ناظر بازار پول (بانک مرکزی) و ناظر بیمه (بیمه مرکزی) در کشور فعال هستند که به صورت مستقل وظیفه سیاست گذاری و نظارت هر یک از بازارها را به طور مجزا به عهده دارند.

وی با بیان اینکه، در بسیاری از کشورهای دنیا نهادهای ناظر تفاهم نامه های همکاری مشخص و مدونی با یکدیگر منعقد می کنند، اظهار داشت: این نهادها به صورت هماهنگ و یکپارچه نظارت بر بازارها و سیاست گذاری را انجام می دهند.

صالح آبادی افزود: در همین حال در برخی از کشورها همانند انگلستان در گذشته این مقام ها با یکدیگر ادغام شده و تحت عنوان( اف.

اس.

ای) که مقام ناظر بر بازارهای مالی انگلستان هستند در یک چارچوب هماهنگ با یکدیگر فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به استقلالی که مقام های ناظر در ایران دارند باید در اجرا با یکدیگر هماهنگی های لازم را داشته باشند به همین منظور ایجاد شورای ثبات و هماهنگی بازارهای مالی باید راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالح ابادی : ضرورت اجرای طرح یکپارچه سازی نظام مالی

صالح ابادی : ضرورت اجرای طرح یکپارچه سازی نظام مالی