مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 12:312016-05-03حوادث

دربست به سوی مرگ/ شیشه عمر محمد با توهمات مرد شیشه ای شکسته شد


محمد 39 ساله، نان آور خانواده بود که اعتیاد به شیشه و ناتوانی او در تهیه مواد مخدر، باعث شد شیشه عمر وی به خاطر مثقالی شیشه بشکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از گرگان، هنوز شیرینی تحویل سال 1395 بر کام مردم شرق استان گلستان و خانواده محمد 39 ساله از شهرستان آزادشهر ننشسته بود که زنگ تلفن منزل خانواده محمد به صدا درآمد و پلیس از کشف جنازه ای خبر داد که گمان می رفت این جنازه، همان محمد 39 ساله است که 10 روز قبل از تحویل سال نو، مفقودی آن توسط خانواده اش اعلام شده بود.

خانواده محمد با امید به آنکه این پیکر بی جان، جنازه محمدشان نباشد به پزشکی قانونی رفتند اما افسوس که پیکر جوان 39 ساله آنها با ضربات چاقو مورد جراحت قرار گرفته و به دلیل خونریزی زیاد جانش را از دست داده بود.

محمد که برای تهیه روزی حلال با وسیله نقلیه پراید در جاده های شرق استان گلستان مسافرکشی می کرده، 10 روز قبل از تحویل سال به امید کسب لقمه نانی از خانه خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت.

خانواده محمد که می گفتند به دلیل آنکه سابقه نداشت وی اینگونه بی خبر از خانه و خانواده باشد و تا این زمان به خانه بازنگردد، موضوع را به پلیس اطلاع دادند و زمانی که غیبت محمد به چند روز کشیده شد، خانواده وی عکس و مشخصات محمد و خودروی پراید وی را در روزنامه ها چاپ کردند بلکه نشانی از جوان آبرومندشان پیدا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دربست به سوی مرگ/ شیشه عمر محمد با توهمات مرد شیشه ای شکسته شد

دربست به سوی مرگ/ شیشه عمر محمد با توهمات مرد شیشه ای شکسته شد