مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 12:162016-05-03سياسي

ظرفیت اساتید برای تربیت جوانان انقلابی و مومن به کارگیری شود


رییس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: تربیت جوانان انقلابی و مومن به منظور مقابله با جنگ نرم دشمن ضرورتی انکار ناپذر است که در این راستا اساتید دانشگاه ها باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام ایوب سلحشورنیا پیش از ظهر امروز در مراسم هفته بزرگداشت مقام معلم و روزاستاد اظهار داشت: لازمه این که انسان دیگران را هدایت کند و پاکیزه گرداند این است که خودش هدایت شده باشد و این امر مستلزم آن است که در ابتدا خودمان را از کجی ها، کاستی ها و انحراف ها اصلاح کنیم تا بتوانیم دانشجویان خود را نیز اصلاح کنیم.

وی افزود: با توجه به فرمایشات امام خمینی(ره) که فرموده اند همه اساتید، معلمان و روحانیان در جایگاه انبیاء هستند، باید ببینیم آیا ما نیز به آنچه که انبیاء عمل می کنند، عمل می کنیم، کار انبیاء فقط آموزش و تعلیم نبوده و آنچه را که دین به معلمان و استادان آموخته است و بزرگان و پیشوایان ما آنها را آموزش داده اند، ما نیز به دانشجویان و فراگیران علم و ادب منتقل کنیم.

رییس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاداسلامی استان مرکزی تصریح کرد: استاد باید موقعیت دانشجویان را درنظر بگیرد، چراکه دانشجویان نیاز به راهنمایی دارند و دراین راستا مقداری از وقت کلاس بایستی به منظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت اساتید برای تربیت جوانان انقلابی و مومن به کارگیری شود

ظرفیت اساتید برای تربیت جوانان انقلابی و مومن به کارگیری شود