مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 10:112016-05-03سياسي

134 خانه هلال روستایی در مازندران افتتاح شد


سرپرست جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اینکه اقدامات هلال احمر استان در حوزه امداد و نجات افزایش یافت; گفت: 134 خانه هلال روستایی مازندران در یکسال اخیر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از ساری، مجتبی اکبری صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه مازندران با اشاره به نقش رسانه در آگاهی بخشی جامعه، اظهار داشت: بنده سعی کرده در دوران مدیریت خود ارزش سازمانی هلال احمر را برای مردم استان محقق شود.

وی افزود: مهربانی با مردم در سرشت مردم مازندران بوده و ترویج فرهنگ مهربانی را امسال در هفته هلال احمر قصد داریم پیاده سازی کنیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به آغاز هفته هلال از 18 اردیبهشت در کشور; تصریح کرد: در این هفته اقدامات یک ساله هلال احمر استان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح ایمان و ایمنی را در نخستین روزهفته هلال در مصلاهای نماز جمعه داریم; گفت: در این هفته دوره آموزشی ویژه مردم در حوزه امداد و نجات داریم.

اکبری از افتتاح سه پروژه خانه هلال روستایی به صورت نمادین در سه شهر استان افتتاح کنیم; قصد داریم امسال 134 خانه هلال را در روستاهای استان اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه دنیای آرام و آموزش امدادی را در هفته هلال تبیین خواهیم کرد: در هفته هلال از ایثارگران و خانواده شهدای امدادگر استان تجلیل خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

134 خانه هلال روستایی در مازندران افتتاح شد

134 خانه هلال روستایی در مازندران افتتاح شد