مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 10:062016-05-03سياسي

تشکیل یک کارگروه ویژه دیگر در وزارت ارتباطات


وزیر ارتباطات در پی بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان و بیان دغدغه های ایشان در خصوص نقش فضای مجازی در تربیت نسل آینده گفت: رفع دغدغه معظم له در برنامه های این وزارت قرار دارد.

- "، بنا بر اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی گفت: به دنبال بهبود فعالیت های اجتماعی و فرهنگی کاربران آموزش و پرورش در فضای مجازی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا بر اساس توافق نامه ای که با وزارتخانه مذکور مبادله کردیم مقرر شد تا برنامه های متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی در فضای مجازی آموزش و پرورش تولید شود.

واعظی بیان کرد: بدیهی است با رهنمود اخیر مقام معظم رهبری بر این ارتباط و تعامل با وزارت آموزش و پرورش افزوده و تسریع خواهد شد تا کاستی های موجود در این خصوص برطرف شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید فرموده اند ضمن استفاده از فناوری اطلاعات در توسعه فرهنگی و اخلاقی کاربران آموزش و پرورش نیز همراهی و تلاش حداکثری خواهیم کرد.

واعظی ادامه داد: به منظور رفع دغدغه های مقام معظم رهبری در حفاظت از فرهنگ در فضای مجازی کارگروه فرهنگی و اجتماعی با حضور نخبگان و دیگر دستگاه های مرتبط به ویژه وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هماهنگی شورای عالی فضای مجازی در وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل یک کارگروه ویژه دیگر در وزارت ارتباطات

تشکیل یک کارگروه ویژه دیگر در وزارت ارتباطات