مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 10:062016-05-03سياسي

افراد خارج از مجلس در انتخاب رییس مجلس دخالت نکنند


کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: بهتر است مجلس را به حال خود بگذاریم تا نمایندگان مجلس برای ریاست مجلس دهم تصمیم بگیرند نه اینکه گروه ها و احزاب از بیرون خود را مطرح کنند.

- سید محمد غرضی کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم"، درباره محتمل ترین گزینه برای ریاست مجلس دهم اظهار داشت: خارج از مجلس برای مجلس تصمیم گرفتن، ظلم به مجلس است؛ چراکه 290 نفر شخصیت زحمت کشیده و رأی آورده اند و از بیرون برای آنها تصمیم گرفتن، با نظام فکری جمهوری همخوانی ندارد.

وی ادامه داد: بهتر است مجلس را به حال خود بگذاریم تا نمایندگان مجلس برای ریاست مجلس دهم تصمیم بگیرند نه اینکه گروه ها و احزاب از بیرون خود را مطرح کنند، به جای اینکه مجلس تصمیم بگیرد.

کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: بنده قبل از انتخابات گفتم که مجلس دهم قاعده اجتماعی قوی تری دارد و اکنون مشاهده می کنیم که این مجلس با قاعده اجتماعی قوی تشکیل شده است.

غرضی تصریح کرد: باید فردی رییس مجلس باشد که قاعده مجلس با وی همکاری کند، نه اینکه شخصیت هایی که در بیرون دارای صاحب اسم و رسم هستند.

وی یادآور شد: به نظر بنده بهتر است کسی رییس مجلس باشد که تمام آرای مجلس را داشته باشد و جمهوریت به معنای اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد خارج از مجلس در انتخاب رییس مجلس دخالت نکنند

افراد خارج از مجلس در انتخاب رییس مجلس دخالت نکنند