مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 09:512016-05-03ورزشي

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس: قهرمان این فصل پرسپولیس است


مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که شاگردان برانکو در پایان فصل جاری لیگ برتر به مقام قهرمانی دست می یابند.

- علی باغمیشه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: فصل جاری فوتبال حرفه ای و لیگ برتر کشورمان یکی از جذاب ترین لیگ های تاریخ بوده و شاهد هستیم که تا روز پایانی لیگ نیز تکلیف قهرمان مشخص نمی شود.

وی تصریح کرد: بارها کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال گفته اند که در صورتی فوتبال ملی ما قدرتمند و مقتدر می شود که تیم های استقلال و پرسپولیس در کنار تیم های شهرستانی قوی باشند و خوشبختانه امسال شاهد هستیم که اکثر تیم های حاضر در لیگ برتر این ویژگی را دارند.

این پیشکسوت فوتبال گفت: اگر سپاهان اصفهان امسال دچار افت نمی شد و بازیکنان و کادر فنی و مدیریت این باشگاه با حاشیه های مختلف دست و پنجه نرم نمی کردند، امسال یکی از لیگ های رویایی را با حضور قدرتمند اکثر تیم ها پشت سر می گذاشتیم.

باغمیشه در پاسخ به این پرسش که چه تیمی می تواند قهرمان این فصل لیگ برتر فوتبال باشد، گفت: به نظر من هر سه تیم بالای جدول و تیم هایی مانند تراکتورسازی و ذوب آهن بسیار خوب عمل کردند.

وی بیان داشت: با این وجود هیچ کدام از این تیم ها گرفتاری ها و حاشیه های هفته های نخست پرسپولیس را تجربه نکردند و باید گفت که کادر فنی و بازیکنان این تیم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس: قهرمان این فصل پرسپولیس است

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس: قهرمان این فصل پرسپولیس است