مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 09:512016-05-03بين الملل

چرایی سفر مقتدی صدر به ایران


رییس فراکسیون پارلمانی الاحرار وابسته به جریان صدر درباره سفر رییس این جریان به ایران و همچنین شعارهای برخی عوامل نفوذی بر ضد مهمترین حامی ملت و دولت عراق در نبرد با تروریسم تکفیری توضیحاتی مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، ضیاء الاسدی رییس فراکسیون الاحرار وابسته به جریان صدر درباره ابهامات سفر مقتدی صدر به ایران توضیحاتی ارائه کرد.

وی در عین حال تاکید کرد شعارهایی که برخی پس از حمله به منطقه الخضراء بر ضد ایران سر دادند، از سوی مقتدی صدر و فراکسیون الاحرار و طرفداران هوشیار صدری مردود است.

الاسدی در بیانیه ای که الفرات منتشر کرد، اظهار داشت معتقدم موضوع سفر آقای مقتدی صدر- اگر واقعا انجام شده باشد که من در این زمینه اطلاعی ندارم-با تعجب و شگفتی همراه شده است، در حالی که بخشی از خانواده و نزدیگان آقای صدر در عراق، بخشی در بیروت و بخشی در ایران زندگی می کنند و وی روابط اجتماعی و سیاسی و روابط با علما در کشورهای زیادی دارد و هر از چندگاهی به آنها سر می زند، وی حتی در یکی از سفرهایش به ایران بیش از یک سال اقامت کرد.

وی افزود چرا باید از سفر مقتدی صدر یا اقامت وی ابراز شگفتی کرد؟ همه باید مطمئن باشند که آقای صدر حتی اگر نیم قرن در ایران باقی بماند، هیچ اقدامی به مصلحت عراق نباشد، انجام نخواهد داد و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی سفر مقتدی صدر به ایران

چرایی سفر مقتدی صدر به ایران