مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 08:152016-05-03سياسي

فرصت 20 روزه به سنگبری های اصفهان!


رییس انجمن صنفی کارفرمایان سنگبری استان اصفهان گفت: حکم پر شدن چاه های 20 سنگبری دولت آباد داده شد.

- رضا احمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، اظهار کرد: روز یک شنبه – 12 اردیبهشت ماه- از طرف مقام قضایی دستور قلع و قمع چاه های آب حدود 20 سنگبری در دولت آباد اصفهان صادر شد و به این واحدهای سنگبری 20 روز فرصت داده شده تا چاه های آب خود را پر کنند.

وی با بیان اینکه این دستور از طرف مقام قضایی و با شکایت اداره آبفا دولت آباد مطرح شده است، افزود: با وجود نشست های فراوانی که با فرمانداری دولت آباد داشتیم، قرار شد تا تقاضانامه ای از طرف سنگبری ها نوشته و سپس استفاده از چاه های آب توسط آنها قانونی شود.

رییس انجمن صنفی کارفرمایان سنگبری استان اصفهان اضافه کرد: اما اداره آبفا دولت آباد شکایت خود را به دادگستری دولت آباد فرستاد و آنها نیز براساس قانون دستور پر کردن حدود 20 تا 30 حلقه چاه را به علاوه جریمه نقدی صادر کردند.

احمدی خاطرنشان کرد: بار دیگر پس از این قضایا با فرمانداری دولت آباد تماس گرفتیم و مطرح کردیم که چرا در زمانی که در حال ایجاد تعامل هستیم، دوباره اداره آب شکایت می کند؟! در هرکدام از این واحدهای تولیدی حدود 10 تا 30 نفر اشتغال دارند و آب زیادی هم مصرف نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت 20 روزه به سنگبری های اصفهان!

فرصت 20 روزه به سنگبری های اصفهان!