مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 08:062016-05-03فرهنگي

حضور کانون در سه بخش نمایشگاه بین المللی کتاب


محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه کتاب در سه بخش عرضه می شود.

52 عنوان از کتاب های قدیمی کانون پرورش فکری با تصویرگری جدید از هنرمندان و پیش کسوتان صاحب نام، - برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سه بخش کودک و نوجوان ، ناشران عمومی و آموزشی عرضه می شود.

بیش از 900 عنوان کتاب و دیگر محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سالن اصلی به مساحت 200 مترمربع در بخش کودک و نوجوان عرضه خواهد شد که این بخش در سالن شماره 108 غرفه 243 واقع شده است.

هم چنین در بخش ناشران عمومی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سالن شماره 2، راهرو 6، غرفه 881 عرضه می شود.

در همین حال کتاب ، نشریه و دیگر تولیدات آموزشی کانون زبان ایران نیز در سالن شماره 103، غرفه 101 نمایشگاه کتاب شهر آفتاب پذیرای علاقه مندان است.

همچنین نورا حق پرست مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون با اعلام این خبر گفت: در یک سال گذشته 172 اثر در انتشارات کانون به چاپ رسیده که از این تعداد 106 عنوان کتاب هایی است که به صورت معمول در انتشارات کانون تولید می شود و 52 عنوان کتاب های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کانون در سه بخش نمایشگاه بین المللی کتاب

حضور کانون در سه بخش نمایشگاه بین المللی کتاب