مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 04:512016-05-03ورزشي

کارگروه شورای امر به معروف ویژه فرهنگیان در استان قزوین تشکیل می شود


مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: کارگروه شورای امر به معروف ویژه فرهنگیان توسط سازمان بسیج فرهنگیان در استان قزوین تشکیل می شود.

- رضا ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: در راستای عمل به فرضیه امر به معروف کارگروه شورای امر به معروف ویژه فرهنگیان در زمینه هدایت و راهنمایی دانش آموزان در مدارس توسط سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین تشکیل می شود.

وی عنوان کرد: یکی از اقدامات سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین برگزاری کارگاه های آموزشی سبک زندگی اسلامی با هدف ترویج و گسترش سیره زندگی ائمه اطهار(ع) برای فرهنگیان استان قزوین است و همچنین مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز برای فرهنگیان به مناسبت های مختلف در طول سال برگزار می شود.

ابراهیمی افزود: با توجه به کاهش آمار جمعیت کارگاه افزایش جمعیت با هدف ترویج و گسترش فرهنگ افزایش جمعیت ویژه فرهنگیان خانم با بهره مندی از اساتید مجرب برگزار می شود.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های محوری سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین در طول سال، برگزاری دوره های توانمندسازی فرهنگیان در زمینه های علمی، فرهنگی و اعتقادی است که این دوره های آموزشی به صورت پیوسته و مداوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه شورای امر به معروف ویژه فرهنگیان در استان قزوین تشکیل می شود

کارگروه شورای امر به معروف ویژه فرهنگیان در استان قزوین تشکیل می شود