مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 01:362016-05-02ورزشي

سرمربی تیم آلومینیوم المهدی: تنها پول حرف اول را در فوتبال نمی زند


بازیکنان من ثابت کردند تنها پول در فوتبال حرف اول را نمی زند؛ بلکه معرفت و تعصب به تیم هم جایگاه ویژه ای دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس سرخاب شامگاه دوشنبه در پایان بازی مقابل نفت مسجد سلیمان که با پیروزی دو بر صفر همراه شد، اظهار داشت: با وجود اینکه چند هفته ای است به لیگ دسته دوم سقوط کرده ایم؛ اما مقابل هیچ تیمی، چه در خانه و چه بیرون از خانه، کم فروشی نکرده و با تمام وجود به دنبال آن هستیم تا از اعتبار تیم خود و فوتبال هرمزگان دفاع کنیم.

وی ادامه داد: در این بازی بازیکنانم از انگیزه بالایی برخوردار بودند و تنها به پیروزی فکر می کردند و به آنچه می خواستند، به لطف خداوند رسیدند.

عباس سرخاب گفت: همین که با وجود سقوط توانسته ایم بازیکنان را از لحاظ روحی در سطح خوبی نگه داریم، کار بزرگی است و امیدوارم در ادامه هم نتایج خوبی به دست بیاوریم.

وی تیم نفت مسجد سلیمان را تیمی کوچکی ندانست و عنوان کرد: این تیم از تیم های ریشه دار در فوتبال ماست و در این بازی هم خوب بازی کردند؛ ولی بازیکنان من بهتر بودند و توانستند تیمی را شکست بدهند که تا سه هفته پیش از مدعیان صعود به لیگ برتر بود.

وی اظهار داشت: بازیکنان من ثابت کردند تنها پول در فوتبال حرف اول را نمی زند؛ بلکه معرفت و تعصب به تیم هم جایگاه ویژه ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم آلومینیوم المهدی: تنها پول حرف اول را در فوتبال نمی زند

سرمربی تیم آلومینیوم المهدی: تنها پول حرف اول را در فوتبال نمی زند