مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 17:352016-05-02اجتماعي

آلودگی اطلاعات موجب آلوده شدن جریان تصمیم گیری، مواد و محیط زیست می شود


معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران آسیب و آلودگی اطلاعات در حوزه محیط زیست را از موانع تصمیم گیری درست در این حوزه عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس محیط زیست ایسنا، مصطفی سرمدی آسیب و آلودگی اطلاعات در حوزه محیط زیست را به عنوان مانع تصمیم گیری درست در این حوزه عنوان کرد و گفت: پایه تصمیم گیری مناسب و صحیح، اطلاعات دقیق و درست است که متاسفانه با شکل گیری شبکه های رایانه ای، اینترنت و فضای مجازی کنترل انتشارات کار بسیار سختی شده است.

وی افزود: افراد بعضاً با انتشار اطلاعات غلط یا گمراه کننده موجب آلوده شدن اطلاعات می شوند، آلودگی اطلاعات نیز موجب آلوده شدن جریان کار تصمیم گیری، مواد و محیط زیست می شود.

سرمدی با اشاره به اینکه آلودگی اطلاعات گاه خود موجب آلودگی های دیگر می شود، اظهار کرد: به عنوان مثال خیلی بعید است که یک واحد صنعتی فرآورده های زائد و پسماند تولید نکند، بنابراین می توان گفت که مواد خام نمی تواند با بازده صد در صد به محصول نهایی تبدیل شود، اما اگر همین شرکت اطلاعات دقیق و درست نداشته باشد و به تعبیر دیگر دارای اطلاعات غلط و آلوده باشد، شاید تنها چند قلم کالا از مواد خام بگیرد و در نتیجه بقیه مواد را بصورت فاضلاب و پسماند به محیط تخلیه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی اطلاعات موجب آلوده شدن جریان تصمیم گیری، مواد و محیط زیست می شود

آلودگی اطلاعات موجب آلوده شدن جریان تصمیم گیری، مواد و محیط زیست می شود