مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 17:112016-05-02پزشكي

190 کارگر در خراسان رضوی در سال 94 از کار افتاده شده اند


مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: 190 کارگر به علت حوادث ناشی از کار و نقص عضوهای غیر قابل برگشت در خراسان رضوی طی سال گذشته از کار افتاده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، "حمید داستانی امروز در هشتمین همایش روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای که با شعار استرس، محیط کار، چالش همگانی در تالار رازی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، گفت: از کار افتادگی 190 کارگر در سال گذشته در استان در حالی است که در این مدت یک هزار و 400 کارگر به علت حوادث ناشی از شرایط کارگری به کمیسیون های پزشکی مراجعه کرده اند.

وی آسیب به اندام ها به علت ضربات و صدمات را از مهم ترین علت ارجاع پرونده های حوادث ناشی از کار، به کمیسیون های پزشکی دانست و تصریح کرد: برخی از این نقص عضوها غیر قابل برگشت بوده و فرد از کار افتاده اعلام شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: آموزش و افزایش مهارت های کنترل و مقابله با حوادث کاری، نقش مهمی در پیشگیری از حوادث ناشی از کار دارد.

داستانی شعار امسال روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای برابر با 28 آوریل، را استرس محیط کار، چالش همگانی عنوان کرد و افزود: اگر استرس های شغلی پیشگیری و کنترل نشوند، آسیب ها و بیماری های مختلفی را در فرد شاغل برجای می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

190 کارگر در خراسان رضوی در سال 94 از کار افتاده شده اند

190 کارگر در خراسان رضوی در سال 94 از کار افتاده شده اند