مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 15:512016-05-02سياسي

رییس منابع طبیعی دشتستان خبر داد اهتمام مسئولان دشتستان برای مبارزه با زمین خواری


رییس اداره منابع طبیعی دشتستان از اهتمام مسئولان شهرستان دشتستان برای مبارزه با پدیده شوم زمین خواری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از دشتستان، ابوالقاسم محمدی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: صیانت از بیت المال و سرمایه های دولتی از رویکردهای جدی منابع طبیعی است و در مدیریت منابع طبیعی دشتستان نیز به جد این موضوع را مورد توجه قرار داده ایم.

وی افزود: مسئله زمین و زمین خواری نیز از ابعاد مهمی است که در بحث صیانت از بیت المال مورد توجه قرار می گیرد و نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که مبارزه با زمین خواری توسط یک دستگاه مقدور نیست و باید با مشارکت دستگاه های مختلف انجام شود.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: منابع طبیعی در راستای مبارزه با پدیده شوم زمین خواری تلاش جدی داشته است و همواره گشت های ما در حال بازدید از مراتع و اراضی ملی دشتستان هستند.

محمدی با تاکید بر ضرورت همکاری مردم با اداره منابع طبیعی بیان داشت: با توجه به وسعت بالای شهرستان دشتستان و محدودیت های اداره منابع طبیعی از شهروندان دشتستانی انتظار داریم در صورت مشاهده هرگونه تعرض به اراضی دولتی و بیت المال موارد را به اداره منابع طبیعی شهرستان اطلاع دهند تا با خاطی یا خاطیان برخورد مقتضی صورت پذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس منابع طبیعی دشتستان خبر داد اهتمام مسئولان دشتستان برای مبارزه با زمین خواری

رییس منابع طبیعی دشتستان خبر داد اهتمام مسئولان دشتستان برای مبارزه با زمین خواری