مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 15:502016-05-02سياسي

مددکاران، نقش قائم مقامی شهید را در خانواده های شهدا بر عهده دارند


کمک مددکاران به خانواده های شهدا و توجه آنان به همسر و فرزندان این افتخارآفرینان ایران اسلامی، به نوعی ایفای نقش قائم مقامی شهید در یاری رساندن به اعضای خانواده شهدا و ایثارگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در جمع 700 نفر از مددکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور که با هدف شرکت در همایش آموزشی مددکاران این نهاد در مشهد مقدس گردهم آمده بودند، با بیان اینکه مددکاری الهام گرفته از آموزه های دینی و سیره ائمه معصومین(ع) است، اظهار کرد: مددکاران در برابر این اجر عظیم از خدای خود هیچ اجر و مزدی نمی ‎خواهند؛ چرا که آنان در راه خدا و ائمه اطهار(ع) خدمت می کنند.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: در فرهنگ دینی اسلام و شیعه، نگاه به مددجویان و ناتوانان تفاوت های مبنایی و اساسی با معانی این فرهنگ در سایر نقاط جهان دارد و این عمل بر اساس قرب الهی صورت می گیرد.

وی افزود: هرچند در نقاط مختلف جهان، بیشترین آسیب های اجتماعی متوجه خانواده های بی سرپرست است، اما خانواده های معزز شهدا، نه تنها در نبود عزیزان شان میدان را خالی نکردند بلکه خود مرهم زخم دل های دیگران و الهام بخش جامعه اسلامی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددکاران، نقش قائم مقامی شهید را در خانواده های شهدا بر عهده دارند

مددکاران، نقش قائم مقامی شهید را در خانواده های شهدا بر عهده دارند