مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 15:412016-05-02سياسي

توفیق"ایستادگی در راه شهدا" و"شهادت" آرزویم است


فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه تعداد متقاضیان دفاع از حرم آل الله بیش از دفاع مقدس است؛ از توفیق ایستادگی در راه شهدا و شهادت به عنوان دو آرزو و خواسته خود از شهدای مدافع حرم یاد کرد.

- سردار سید محمدتقی شاهچراغی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان" اظهار داشت: مردم مابعد از پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه عشق و محبت به اهل بیت (ع) و از آنجایی که انقلاب اسلامی از جنس راه اهل بیت (ع) است یک ارتباط دلی با انقلاب وصل به اهل بیت برقرار کردند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در تشییع پیکر پاک شهدای مدافع حرم به ویژه شهید محمدحسین حمزه اظهار داشت: معتقدم حضور گسترده مردم در تشییع امروز خیلی غیرمنتظره نیست؛ برای اینکه خاصیت مردم ما همین است و درجایی که احساس می کنند موضوعی که وصل به دل آنها و ارتباط با باورهای آنها دارند برای آن کم نمی گذارند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان با اشاره به اینکه حضور مردم در آیین تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه از جمعیت های استثنایی بود تصریح کرد: درباره حضور مردم باید گفت که بدون تبلیغات و نصب بنرهای زیاد و بدون اینکه فردی بخواهد شام و نهار بدهد مردم آمده اند و این خاصیت مردم ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفیق"ایستادگی در راه شهدا" و"شهادت" آرزویم است

توفیق"ایستادگی در راه شهدا" و"شهادت" آرزویم است