مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 15:262016-05-02ورزشي

مالک رم حاضر به پرداخت حقوق درخواستی توتی نیست


مخالفت مالک باشگاه با حقوق که کاپیتان جالوروسی برای ماندن در این تیم درخواست کرده، مانع از توافق طرفین برای عقد قراردادی جدید میان آنهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، انتظار می رفت که خبر تمدید یک ساله قرارداد فرانچسکو توتی با رم امروز (دوشنبه) اعلام شود، اما از قرار معلوم دلیلی جدید برای بروز اختلاف میان او و مسئولان رم به وجود آمده است که به نتیجه رسیدن مذاکرات شان را ممکن است به تعویق بیندازد و حتی مانع از توافق آنها شود.

جیمز پالوتا، مالک باشگاه رم پیش از بازی امروز تیمش برابر جنوا در هفته سی و ششم سری A اعلام کرد که توتی یک فصل دیگر در رم خواهد ماند.

در پشت صحنه اما ظاهراً اتفاقات دیگر در جریان است و اوضاع آنطور که به نظر می رسد بر وفق مراد طرفین نیست.

رسانه های ایتالیایی اعلام کرده اند که توتی و پالوتا بر سر حقوقی که کاپیتان 39 ساله رم برای فصل آینده می خواهد، توافق ندارند.

توتی در حال حاضر سالانه 3.

5 میلیون یورو از رم حقوق می گیرد و گفته است که برای ماندن در جالوروسی حاضر است آن را به حدود سه میلیون یورو در سال کاهش دهد اما پالوتا گفته است که بیش از یک میلیون یورو در سال به توتی حقوق نخواهد داد.

دیگر عامل اختلاف میان طرفین، درآمدهایی تبلیغاتی است که رم با واسطه توتی به دست می آورد، درآمدهایی که در حال حاضر تماماً به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالک رم حاضر به پرداخت حقوق درخواستی توتی نیست

مالک رم حاضر به پرداخت حقوق درخواستی توتی نیست