مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 15:062016-05-02دانش

تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه ساخت مستحکم کشور است


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تهدیدات پیشرو کشور گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه ساخت مستحکم کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم" به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمدرضا مخبردزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی روز گذشته با حضور در جمع عده ای از جوانان در کارگاه آموزشی مهارت های زندگی مشترک به سخنرانی و گفتگوی صمیمانه با حضار در این جلسه پرداخت.

وی با اشاره به شیوه زیست نسل انقلاب، گفت: دختران و پسران جوان در دوره انقلاب و سال های پس از آن، حضور پرشوری در عرصه های مختلف انقلاب، دفاع، اجتماع و حتی مسائل بین المللی داشتند و در سنین پایین کارهای بسیار بزرگی انجام دادند و در عین حال؛ در سطح خانوادگی بسیار خوب با هم زندگی کردند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی علت این موفقیت ها در عرصه های سیاسی و اجتماعی و انقلابی و هم در زندگی خانوادگی را چیدمان ذهنی آنها دانست و تأکید کرد: اگر نسل فعلی زاویه دید درستی برای خود داشته باشد می تواند ضمن پشت سر گذاشتن مسائل کوچک، اقدام به انجام کارهای بزرگ کنند.

مخبردزفولی با اشاره به زیست ایثارگرانه همسران نسل انقلاب،گفت: زن و مرد نباید خود را به جای جنس مخالف بگذارند و هر کدام بایستی بر اساس وظیفه ای که خلقت آنها به عهده شان گذاشته عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه ساخت مستحکم کشور است

تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه ساخت مستحکم کشور است