مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 14:112016-05-02اجتماعي

همایش انرژی های نو و تجدیدپذیر در زنجان برگزار می شود


دبیر علمی همایش بزرگ انرژی های نو و تجدیدپذیر زنجان گفت: همایش بزرگ انرژی های نو و تجدیدپذیر با هدف ارائه راهکارهای عملی در راستای بهینه سازی مصرف برق در زنجان برگزار می شود.

- علی عیوضی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان"، اظهار داشت: فراخوان مقاله برای شرکت در این همایش از اواخر بهمن ماه سال 94 در زنجان ارائه شد.

وی تصریح کرد: در این راستا نزدیک به 680 مقاله از سوی دانش آموزان مقاطع پنجم و ششم ابتدایی به دبیرخانه همایش بزرگ انرژی های نو و تجدیدپذیر زنجان ارسال شد.

دبیر علمی همایش بزرگ انرژی های نو و تجدیدپذیر زنجان با اشاره به محورهای فراخوان همایش عنوان کرد: انرژیهای خورشیدی، بادی، آبی و جزر و مدی، زیست توده یا بیومس و انرژی زمین گرمایی پنج محور تدوین شده در این فراخوان بوده است.

وی با بیان اینکه این همایش شامل دانش آموزان مشغول به تحصیل در ناحیه دو زنجان است، ابراز کرد: این همایش با هدف ارائه راهکارهای عملی در راستای بهینه سازی مصرف برق و آشنایی دانش آموزان با تدوین مقاله و شرکت در همایشهای علمی در زنجان برگزار می شود.

عیوضی با اشاره به برگزاری همایشی در زمینه بحران آب برای دانش آموزان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان زنجان همایش بزرگ انرژی های نو و تجدیدپذیر را با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی برق و انرژیهای نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش انرژی های نو و تجدیدپذیر در زنجان برگزار می شود

همایش انرژی های نو و تجدیدپذیر در زنجان برگزار می شود