مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 14:002016-05-02سياسي

417 هکتار بافت فرسوده زیر 100 متر در تهران


فتح اللهی از وجود 417 هکتار بافت فرسوده زیر 100 متر در شهر تهران خبر داد .

- عبادالله فتح اللهی در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما "در نشست خبری گفت: در گذشته خلا نظام هماهنگ مدیریتی را در نوسازی بافت های فرسوده بسیار داشتیم که خوشبختانه در حال حاضر با تشکیل ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران این خلا حل شده است.

وی با بیان اینکه هم اینک فرسودگی در شهرهای مختلف کشورمان کالبدی و اجتماعی است، گفت: این دو در بافت های فرسوده علت و معلول هستند و باید در نوسازی آنها مورد توجه قرار بگیرند .

فتح اللهی با اشاره به اینکه شهرداری تهران توانسته است طی دو برنامه عملیاتی 5 ساله حدود 34 درصد از پلاک های فرسوده را نوسازی کند، ادامه داد: از 205 هزار پلاک فرسوده شهر تهران 71 هزار پلاک نوسازی و در همین راستا نیز 82 هکتار معبرعمومی نیز بازگشایی شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران اعلام کرد: هم اکنون در سطح کل کشور نیز حدود 13 درصد نوسازی بافت های فرسوده را داشته ایم که متاسفانه در این حوزه در کشورمان عقب ماندگی بسیاری داریم .

وی عنوان کرد: طی جلسات کارشناسی که به همراه دولت برگزار کردیم به این نتیجه رسیدیم که باید برای نوسازی بافت های فرسوده پایتخت چاره ای اساسی اندیشیده شود؛ در همین راستا ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران تشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

417 هکتار بافت فرسوده زیر 100 متر در تهران

417 هکتار بافت فرسوده زیر 100 متر در تهران