مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 14:002016-05-02سياسي

اجرای طرح «برکت خانواده» با هدف پوشش هزینه های درمانی زوج های نابارور مناطق محروم


بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از دی ماه سال 93 اجرای طرح «برکت خانواده» را با هدف پوشش هزینه های درمانی زوج های نابارور در مناطق محروم کشور آغاز کرده است و نوزاد سومین زوج از طرح «برکت خانواده» در بیمارستان الهادی شوشتر دیده به جهان گشود.

- بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از دی ماه سال 93 اجرای طرح برکت خانواده را با هدف پوشش هزینه های درمانی زوج های نابارور در مناطق محروم کشور آغاز کرده است و نوزاد سومین زوج از طرح برکت خانواده در بیمارستان الهادی شوشتر دیده به جهان گشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اجتماعی ایسنا، این زوج پس از 6 سال انتظار و با درمان ناباروری اکنون صاحب فرزند شده اند.

تمامی هزینه های درمان و هم چنین هزینه های زایمان از سوی بنیاد برکت پرداخت شده است.

پدر این نوزاد از عشایر محروم روستای کتک اندیکا گتوند شوشتر است و پیش از این، توانایی پرداخت هزینه های درمان برای داشتن فرزند را نداشته اما با کمک بنیاد برکت اکنون صاحب اولین فرزند خود شده است.

محمدصادق هزار دستان مدیر اجرایی بیمه برکت خوزستان وابسته به بنیاد برکت در این باره گفت: طرح برکت خانواده به همت بنیاد برکت برای درمان ناباروری زوج های نابارور در مناطق محروم و روستایی استان خوزستان اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «برکت خانواده» با هدف پوشش هزینه های درمانی زوج های نابارور مناطق محروم

اجرای طرح «برکت خانواده» با هدف پوشش هزینه های درمانی زوج های نابارور مناطق محروم