مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 13:552016-05-02ورزشي

عدم برگزاری انتخابات فوتبال قوت گرفت


اگر در دور اول دو سوم آرای مجمع برای کسی جمع نشود، مجمع این فرصت را دارد چند دور دیگر هم رای گیری کند اما شرط دوسوم پابرجا باقی خواهد ماند و اگر نامزدی در دورهای بعدی هم به دو سوم آرا نرسد انتخابات 18 اردیبهشت بی نتیجه باقی می ماند!! - جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال دقایقی پیش به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی ، در این جلسه که ظاهرا با تنش هایی بین علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال و شهاب الدین عزیزی خادم عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و کاندیدای رد صلاحیت شده همراه بوده، دو مصوبه مهم داشته است.

به نوشته سایت برنامه نود؛ اول اینکه رییس فدراسیون فوتبال بر اساس دو سوم آرای اعضای مجمع انتخاب می شود و این بر اساس نص صریح اساسنامه است.

در واقع اگر در دور اول دو سوم آرای مجمع برای کسی جمع نشود، مجمع این فرصت را دارد چند دور دیگر هم رای گیری کند اما شرط دوسوم پابرجا باقی خواهد ماند و اگر نامزدی در دورهای بعدی هم به دو سوم آرا نرسد انتخابات 18 اردیبهشت بی نتیجه باقی می ماند و هیات رییسه فدراسیون فوتبال می تواند تنفس چندماهه برای برگزاری مجدد انتخابات و ثبت نام های جدید بدهد.

مصوبه دوم این است که تا زمانی که هیات دولت تاییدیه اساسنامه فدراسیون فوتبال را ندهد، انتخابات برگزار نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم برگزاری انتخابات فوتبال قوت گرفت

عدم برگزاری انتخابات فوتبال قوت گرفت