مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 13:412016-05-02حوادث

فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد کشف بیش از 500 کیلوگرم تریاک در ایرانشهر


فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر، 510 کیلوگرم تریاک دپو شده در یک عملیات پلیسی در ارتفاعات منطقه نوک آباد ایرانشهر کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی ایرانشهر با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، از دپوی مقادیر زیادی مواد مخدر در یکی از روستاهای سطح حوزه با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر ادامه داد: پس از شناسایی دقیق محل دپوی مواد مخدر در داخل شیار کوه و دیواره رودخانه در اطراف منطقه نوک آباد، تیم های مجهز پلیس به محل مذکور اعزام و در بازرسی از منطقه، 510 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه تلاش های پلیس برای دستگیری سوداگران مرگ با جدیت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اثرات منفی و غیرقابل انکار مواد مخدر، مبارزه با سوداگران مرگ در اولویت ماموریت های پلیس قرار دارد و شهروندان در صورت داشتن اطلاعات و اخبار، مراتب را می توانند از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/3139/ح http://fna.

ir/QG1JV8 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد کشف بیش از 500 کیلوگرم تریاک در ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد کشف بیش از 500 کیلوگرم تریاک در ایرانشهر