مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 13:102016-05-02دانش

سیره رضوی مبنای تحول در امور فرهنگی


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیره رضوی مبنای تحول و پیشرفت و توسعه در امور فرهنگی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، سید ضیا هاشمی در نشست خبری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) که امروز در سالن همایش های وزارت علوم برگزار شد با بیان اینکه در سال گذشته 16 جشنواره حول محور رضوی در دانشگاه های کشور برگزار شد افزود: امسال این جشنواره با مشارکت 29 دانشگاه کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه فعالیت های فرهنگی دانشگاهها نگاه ما به فرهنگ صرفا تحلیلی نیست بلکه تقویت بینش فرهنگی است گفت: نگاه ما جامع، علمی و خلاقانه است که تاکنون توانسته ایم دستاوردهای ویژه ای در این عرصه داشته باشیم.

هاشمی افزود: این جشنواره با مشارکت دانشگاه های دولتی زیرمجموعه وزارتخانه های علوم و بهداشت، دانشگاه های پیام نور، غیرانتفاعی و ارائه آثار از همه کشورها برگزار می شود.

وی به تشکیل کانون رضوی اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون 30 کانون رضوی شکل گرفته است بطوری که با یک نگاه خلاقانه و ملی، شاهد تقویت نگاه دینی در این عرصه خواهیم بود.

هاشمی افزود: از چند روز گذشته مقدمات دومین دوره از جشنواره ملی تحت عنوان جشنواره ملی امام رضا (ع) آغاز شده است و این جشنواره امسال با 7 کمیته علمی، فرهنگی، هنری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره رضوی مبنای تحول در امور فرهنگی

سیره رضوی مبنای تحول در امور فرهنگی