مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 12:452016-05-02دانش

بررسی وضعیت حقوق اساتید دانشگاه صنعتی بهبهان در دستورکار هیات امنا


رییس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان از تصمیم گیری در خصوص مشکل جمعی از اعضای هیأت علمی این دانشگاه، در جلسه آتی هیأت امنای دانشگاه های جنوب غرب کشور خبر داد.

- دکتر سیدمنصور سیدنژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با بیان این که این موضوع از حیطه اختیار رییس دانشگاه خارج شده و قرار است به زودی یک جلسه خاص هیأت امنا برای مشکلات و مسائل دانشگاه بهبهان تشکیل شود، اظهار کرد: امیدواریم این اتفاق به زودی رخ دهد و خبرهای خوبی برای حل این مشکل داشته باشیم.

وی با اشاره به این که نقایص اداری در پرونده برخی از اعضای هیأت علمی در پرداخت حقوق آن ها ابهامات و اشکالاتی به وجود آورد، گفت: در هر حال حقوق این ماه اعضای هیأت علمی را پرداخت کردیم و ان شاءالله پرداخت حقوقشان هم دچار اخلال نمی شود تا در این خصوص تصمیم گیری کلی صورت پذیرد.

رییس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان افزود: در جلسه آتی با حضور هیأت امنای دانشگاه های استان، دکتر باقری رییس مرکز هیأت امناهای کشور و به احتمال زیاد دکتر فرهادی وزیر علوم، در سطح وزارت برای حل مشکلات اساتید تصمیم گیری می شود.

سیدنژاد با بیان این که در حال حاضر در مجموع 106 عضو هیأت علمی در دانشگاه فعالیت می کنند، تصریح کرد: از این تعداد 90 عضو هیأت علمی تمام وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت حقوق اساتید دانشگاه صنعتی بهبهان در دستورکار هیات امنا

بررسی وضعیت حقوق اساتید دانشگاه صنعتی بهبهان در دستورکار هیات امنا