مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 12:102016-05-02اجتماعي

آغاز طرح "سلامتیار" در 11بیمارستان کشور همزمان با هفته هلال احمر


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از آغاز طرح سلامتیار همزمان با هفته هلال احمر در 9 استان و 11 بیمارستان کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر فرحناز رافع در نشستی خبری در آستانه هفته هلال احمر که با شعار "بنی آدم اعضای یک پیکرند" از 18 تا 24 اردیبهشت ماه برگزار می شود، گفت: در هفته هلال احمر 400 چادر سلامت با فعالیت بیش از 800 نفر پزشک و پیراپزشک در محل های پرتردد شهری برپا می شود و به ارایه خدمت به مردم می پردازد.

وی به اعزام 50 کاروان سلامت به مناطق محروم جهت ارایه خدمات سلامت همزمان با هفته هلال احمر خبر داد و افزود: در این برنامه نیز 250 پزشک و پیراپزشک داوطلب حضور خواهند داشت که البته پیش بینی می شود تعداد پزشکان و پیراپزشکان متقاضی در این طرح بیشتر شود.

رافع با بیان اینکه در این هفته 2000 بهره ور را ویزیت رایگان خواهیم کرد و آموزش های بهداشت را برای آنها خواهیم داشت، افزود: همچنین در این هفته از سامانه خدمات اجتماعی (سخا) در سازمان داوطلبان جمعیت رونمایی می شود.

این سامانه به صورت داوطلبانه طراحی شده و مددجویانی که کمک های درمانی و حمایتی را از جمعیت دریافت می کنند در این سامانه ثبت خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح "سلامتیار" در 11بیمارستان کشور همزمان با هفته هلال احمر

آغاز طرح "سلامتیار" در 11بیمارستان کشور همزمان با هفته هلال احمر