مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 11:362016-05-02پزشكي

توانایی ایران در جراحی های پیچیده از سوراخ های 3 میلی متری


رییس قطب ارولوژی کشور با اشاره به جراحی های بسیار پیچیده مانند مینی لاپاراسکوپی از سوراخ های 3 میلی متری از سوی متخصصان کشورمان درباره روند لاپاراسکوپی بدون هیچ گونه ایجاد شکاف در بدن توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسلامت خبرگزاری تسنیم"، ناصر سیم فروش - رییس "هشتمین کنگره اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران" در این باره اظهار داشت: این کنگره، یک کنگره فوق تخصصی در رشته جراحی کلیه و مجاری ادراری است که با توجه به پیشرفت های علمی انجام گرفته در این حوزه در کشور طی دهه اخیر در رشته اورولوژی (کلیه و مجاری ادراری) به منظور ارائه دستاوردهای علمی محققان کشور در این حوزه برگزار می شود.

سیم فروش با اشاره به اینکه با آمدن رشته اندویورولوژی، انقلاب بزرگی در درمان سنگ های کلیه بدون جراحی و برش ایجاد شده، تصریح کرد: در این کنگره قرار است، دستاوردهای متخصصان کشورمان در این حوزه به متخصصان داخل و خارج کشور ارائه شود.

رییس "هشتمین کنگره اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران" از به کارگیری جراحی لاپاراسکوپی در حوزه کلیه و مجاری ادراری به عنوان تحولی بزرگ در رشته اورولوژی نام برد و گفت: با استفاده از این روش، علاوه بر جراحی کلیه از سوراخ های 5 میلی متری و یک سانتی متری می توانیم، تنگی مادرزادی لگنچه و سنگ کلیه را بدون ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانایی ایران در جراحی های پیچیده از سوراخ های 3 میلی متری

توانایی ایران در جراحی های پیچیده از سوراخ های 3 میلی متری