مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 11:362016-05-02اقتصادي

مقصر کیست؟ نعمت زاده یا بورس کالا…


اما نعمت زاده باز هم کوتاه نیامد و بی اعتنا به مخالفت های دولت و برخی نمایندگان شاخص مجلس نهم اقدام های پشت پرده خود را برای رایزنی و جلب نظر مثبت صاحبان شرکت های عرضه کننده محصولات پتروشیمی بر سر خروج داوطلبانه از بورس کالا ادامه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو "؛ ماندن یا نماندن محصولات پتروشیمی قابل عرضه در بورس کالا از دو سال پیش تا کنون آنرا در صدر جنجالی ترین خبرهای سال تبدیل کرده است.

شروع این ماجرا از وزارت صنعت و معدن و تجارت براه افتاد که به بهانه های مختلف ، بر خروج مصحولات پتروشیمی از بورس کالا که به دلیل آنچه تحت عنوان رکود کسب و کار و عدم رعایت انصاف در عرضه و تقاضا توصیف می شد ، پافشاری می کرد.

محمد رضا نعمت زاده ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت به عنوان راهبر اصلی این پافشاری با همراه کردن متولیان بالادستی و صنعت پتروشیمی که برخی از آنها از دوستان و یاران او در گذشته های نه چندان دور هم هستند در ابتدای کار با مخالفت مدیر عامل وقت بورس کالا بر سر خروج محصولات پتروشیمی مواجه شد.

این مخالفت کافی بود تا وزیر سالخورده دولت روحانی که در به کرسی نشاندن حرف خود به هر وسیله و ابزاری متوسل شود برکناری یک شبه حسین پناهیان از سکانداری بورس کالا پس زا شش سال را رقم بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصر کیست؟ نعمت زاده یا بورس کالا…

مقصر کیست؟ نعمت زاده یا بورس کالا…