مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 11:352016-05-02اقتصادي

بانک پارسیان به "ام اسی ها" وام می دهد


مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان گفت: روند حمایتی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از انجمن ها و موسسات حمایت از بیماران مختلف کشور در سال 95 نیز با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، محمدرضا بهنام حسین پور، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان" در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری این صندوق با انجمن ام اس ایران ضمن تاکید بر مطلب فوق افزود: در همین راستا مبلغ چهار میلیارد ریال برای اعطای وام درمانی به بیماران تحت پوشش انجمن ام اس ایران تخصیص داده شده که این منابع در اسرع وقت و به آسان ترین شیوه ممکن به افراد معرفی شده از سوی این انجمن اعطا خواهد شد.

بهنام حسین پور ضمن تشکر از اعتماد و حمایت های سپرده گذاران قرض الحسنه گفت: بی تردید یکی از مناسب ترین زمینه های اعطای تسهیلات قرض الحسنه بخش درمانی کشور است و صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از بدو تاسیس همواره تلاش کرده که حامی و پشتیبان تمامی انجمن هایی باشد که در زمینه حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج فعالیت می کنند.

وی ضمن تشریح پیشینه همکاری این صندوق با انجمن های حمایتی از بیماران در سراسر کشور گفت: صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در طول مدت کوتاه فعالیت خود یکی از حامیان انجمن ام اس بوده و تاکنون مبلغ 1760میلیون ریال منابع را مصروف اعطای تسهیلات به بیماران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک پارسیان به "ام اسی ها" وام می دهد

بانک پارسیان به "ام اسی ها" وام می دهد