مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 11:262016-05-02پزشكي

دبیرکل جمعیت هلال احمر عنوان کرد سلامت یاران استخدام بیمارستان ها نمی شوند


بیش از 1500 نفر در زمینه سلامت یار آموزش های لازم را دیده اند و در این زمینه باید توجه داشت که با اجرای طرح سلامت یار نمی خواهیم داوطلبان هلال احمر را استخدام بیمارستان کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بهداشت و درمان "، علی اصغر احمدی در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر برگزار شد، در رابطه با طرح سلامت یار اظهار داشت: این طرح در هفته هلال احمر کار خود را آغاز کرده و بیش از 1500 نفر در این زمینه آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

در این زمینه باید توجه داشت که با اجرای طرح سلامت یار نمی خواهیم داوطلبان هلال احمر را استخدام بیمارستان کنیم.

وی افزود: در واقع طرح سلامت یار خلاء برخی از بیماران را در رابطه با نبود همراه برطرف کرده چرا که بسیاری از بیماران به دلیل کهولت سن یا رفتن به کما هیچگونه همراهی نداشته و اجرای این طرح می تواند در کمک به این بیماران مفید باشد.

همچنین در مورد اجرای این طرح باید توجه داشت که قرار نیست اسرار بیمار را بدست اوریم یا اقدامات درمانی و پرستاری برای آن انجام دهیم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر در واکنش به این موضوع که سازمان نظام پرستاری به دلیل اجرای طرح سلامت یار قصد دارد از جمعیت هلال احمر در فدراسیون بین المللی صلیب سرخ شکایت کند اظهار داشت: ما به عنوان سازمانی به اسم هلال احمر باید در رابطه با اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل جمعیت هلال احمر عنوان کرد سلامت یاران استخدام بیمارستان ها نمی شوند

دبیرکل جمعیت هلال احمر عنوان کرد سلامت یاران استخدام بیمارستان ها نمی شوند