مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 11:212016-05-02بين الملل

داعشی ها در حال شکم چرانی به هلاکت رسیدند +عکس


فرماندهی عملیات مشترک عراق از کشته شدن 20 تروریست داعشی از جمله چند سرکرده آنها در یک حمله هوایی هنگام پهن کردن سفره ناهار گروهی در جزیره الرمادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، در بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق آمده است حمله هوایی به هلاکت 20 داعشی از جمله چند سرکرده آنها هنگام جمع شدن بر سر سفره ناهار در جزیره الرمادی خبر داد.

در این بیانیه آمده است اطلاعات دریافتی نشان می دهد که کامل جبل حمید العیاوی از تروریست های داعشی، سفره ولیمه ای را در منزلش در جزیره الرمادی منطقه البوعلی جاسم برپا می کند که بیشتر سرکردگان داعشی از جمله ولید مشرف جاسم العلیاوی، خالد کناص العلیاوی و عبدراشد علی محسین العلیاوی در آن حضور پیدا می کنند که در این هنگام این محل هدف حمله هوایی قرار می گیرد و تروریست هایی که برای خوردن ولیمه دور هم جمع شده بودند، همگی به هلاکت می رسند.

این بیانیه آورده است در چارچوب فرماندهی عملیات دجله هم، نیروهای لشکر پنجم حمله تروریست های داعشی به میادین عجیل و علاس را دفع می کنند که به کشته شدن 10 تروریست و انهدام یک بولدوزر بمب گذاری شده، یک زره پوش و یک نفربر زرهی منجر می شود.

فرماندهی عملیات الجزیره هم از کشته شدن 22 داعشی از جمله دو انتحاری در درگیری با نیروهای لشکر هفتم در منطقه البوحیاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعشی ها در حال شکم چرانی به هلاکت رسیدند +عکس

داعشی ها در حال شکم چرانی به هلاکت رسیدند +عکس