مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 11:102016-05-02پزشكي

روند درمان بیماران مبتلا به سرطان تسریع می شود


مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران از خرید دستگاه شتاب دهنده در بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش خبرداد وگفت: بااین کار یک کار جهادی در جهت تسریع در روند درمان بیماران سرطانی انجام میشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، دکتر محمد تقی خسروانی مقدم به ساخت بیمارستان 550 تخت خوابی شهید دکتر فیاض بخش اشاره و تصریح کرد: این بیمارستان با وسعتی بالغ بر حدود 22 هکتار به عنوان بزرگ ترین و قدیمی ترین مرکز ملکی تامین اجتماعی استان تهران شناخته می شود.

وی افزود: اورژانس بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش به عنوان یکی از فعال ترین اورژانس های کشور است و بیشتر اعمال جراحی بزرگ تامین اجتماعی برای نخستین بار در این مرکز درمانی انجام شده است.

خسروانی مقدم با بیان اینکه 30 درصد از حجم فعالیت های درمانی تامین اجتماعی در استان تهران انجام می شود، افزود: سال گذشته حدود 9میلیون و 200 هزار ویزیت در مراکز درمانی ملکی این سازمان در تهران انجام شده است.

وی گفت: اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران از طریق 11 بیمارستان، 2 دی کلینیک و 25 پلی کلینیک و درمانگاه ملکی خدمات رایگان را به بیماران و بیمه شدگان ارائه می دهد.

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: در بخش خرید خدمت، تامین اجتماعی استان تهران با 8 هزار مرکز و پزشک طرف قرارداد است که از این میان 2هزار داروخانه، 4هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند درمان بیماران مبتلا به سرطان تسریع می شود

روند درمان بیماران مبتلا به سرطان تسریع می شود