مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 11:052016-05-02بين الملل

تکذیب ادعاهای «الیوم السابع » از سوی دفتر حافظ منافع ایران در قاهره


دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره ، در یک بیانیه مطبوعاتی، ادعاهای منتشره در گزارش های اخیر روزنامه مصری «الیوم السابع » در مورد تلاش ایران برای بر هم زدن روابط کشورهای منطقه را به شدت تکذیب کرد.

- دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره ، در یک بیانیه مطبوعاتی، ادعاهای منتشره در گزارش های اخیر روزنامه مصری الیوم السابع در مورد تلاش ایران برای بر هم زدن روابط کشورهای منطقه را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دفتر حفاظت منافع کشورمان با اشاره به اقدام روزنامه الیوم السابع در انتشار دو گزارش که حاوی ادعاهایی کذب منتسب به دولت و برخی مقامات جمهوری اسلامی ایران و همچنین دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره است، به طور کامل و به شدت ادعاهای مطروح شده در گزارشات فوق الذکر را تکذیب کرد.

در تکذیبیه دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره تاکید شده است : موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در سیاست و روابط خارجی توسعه و گسترش روابط با کشورهای جهان به خصوص کشورهای مسلمان در منطقه بر اساس اصول بدیهی احترام متقابل، عدم دخالت در امور دیگران و احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی کشورها است .

این بیانیه مطبوعاتی می افزاید: چنین فضاسازی تبلیغاتی در راستای دامن زدن به فضای غیرواقعی ایران هراسی و تلاش برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب ادعاهای «الیوم السابع » از سوی دفتر حافظ منافع ایران در قاهره

تکذیب ادعاهای «الیوم السابع » از سوی دفتر حافظ منافع ایران در قاهره