مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 09:102016-05-02اقتصادي

از ساخت خطوط لوله تا اجرای خط صادرات گاز به عمان


شرکت گاز کره جنوبی در قالب یادداشت تفاهم همکاری با شرکت ملی گاز ایران، مهندسی، اجرا و بهره برداری از خطوط لوله گاز نهم و یازدهم سراسری را در دستور کار قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر امور بین الملل شرکت ملی گاز ایران در حاشیه امضای تفاهمنامه همکاری با شرکت گاز کره جنوبی (کوگس) گفت: با توجه به مذاکراتی که طی سه ماه گذشته میان شرکتهای گاز ایران و کره جنوبی انجام شد، زمینه های همکاری مشترک مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس این مذاکرات قرارشد که یک یادداشت تفاهم همکاری بین دو شرکت امضا شود.

عزیزا.

رمضانی با بیان این که این یادداشت تفاهم در برگیرنده نکات مهمی است که می تواند شرایط همکاری را تسهیل کند، افزود: از جمله موارد همکاری می توان به مهندسی، اجرا و بهره برداری خطوط لوله گاز نهم و یازدهم سراسری و اجرای خط لوله زیردریایی صادرات گاز به عمان اشاره کرد.

وی با بیان این که شرکت گاز کره جنوبی تجربه بالایی در زمینه اجرای خطوط لوله سراسری دارد، ادامه داد: این تفاهمنامه همکاری، حوزه های مینی ال ان جی، ال ان جی، سی ان جی و تحقیق و توسعه را نیز شامل می شود.

به گفته مدیر امور بین الملل شرکت ملی گاز ایران، زمینه مناسبی برای همکاری با شرکت گاز کره جنوبی در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی در ایستگاه های تقویت فشار گاز، پالایشگاه ها و دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ساخت خطوط لوله تا اجرای خط صادرات گاز به عمان

از ساخت خطوط لوله تا اجرای خط صادرات گاز به عمان