مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 09:062016-05-02سياسي

وزیر دادگستری از برنامه عمل جامع حقوق کودک رونمایی کرد


خوشبختانه امروز کودکان ما که جمعیتی 23 میلیونی را شامل می شوند، به یک حقوق تدوین شده دست یافته اند که در قالب برنامه عمل جامع حقوق کودک گردآوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"،به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری که به مناسبت روز معلم و شهادت استاد مطهری(ره) به یکی از دبیرستانهای دخترانه تهران رفته بود، در جمع دانش آموزان اظهار کرد: همه ما باید قدردان معلم و جایگاه آنان باشیم و شهید مطهری نیز به عنوان یک معلم، فیلسوف، جامعه شناس و روانشناسی برجسته بود که تولیدات علمی فروانی را از خود برجای گذاشته و در تاریخ ماندگار شده است.

وی علوم انسانی را بسیار مهم دانست و گفت: ما ملتی هستیم با پیشنیه تمدنی و فرهنگی که انقلاب کرده ایم و امروز در دنیا در حالت تقابل و هماوردی تمدنی و فرهنگی با دنیا هستیم و می خواهیم راه تعالی و پیشرفت به جهانیان عرضه کنیم و اگر تولیدات فکری مناسبی در این عرصه داشته باشیم، صاحب قدرت خواهیم بود.

وزیر دادگستری به نقش موثر زنان در دنیای امروز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه جامعه اسلامی ایران، نشان داد زنان و دختران ما حضور فعالی در تمام عرصه های زندگی دارند که با حفظ شخصیت انسانی آنها محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دادگستری از برنامه عمل جامع حقوق کودک رونمایی کرد

وزیر دادگستری از برنامه عمل جامع حقوق کودک رونمایی کرد