مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 05:162016-05-02سياسي

بددل ها را بیشتر بشناسیم


واضعان عبارات «تقریبا هیچ»، «دزدی خیابانی»، «راهزنی بین المللی» و «آمریکا برجام را اجرا نکرده است» چه کسانی هستند؟ - واضعان عبارات تقریبا هیچ، دزدی خیابانی، راهزنی بین المللی و آمریکا برجام را اجرا نکرده است چه کسانی هستند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، برجام و ماادراک مالبرجام؟ برجام این روزها سیاسی ترین و در عین حال اجتماعی ترین و باز در عین حال اقتصادی ترین واژه ای است که ایرانیان می شنوند و البته کم کم دارند از شنیدنش هم خسته می شوند.

زمانی که دولت مدعی تدبیر، مذاکره کنندگان را با فریاد پشت تریبون خزانه خالی حسن روحانی و اگر ما در مذاکرات موفق نشویم، تندروها سرکار می آیند جناب ظریف و با دست های خالی به معرکه مذاکره فرستاد و هرآنچه را هم آمریکایی ها نمی توانستند، جناح غربگرا و جناب پدرخوانده با اظهارنظرهای نسنجیده انجام دادند و دقیقا از همان ایام که وزیر امور خارجه جلوی پای امیر کویت زانو زده را روی کرسی قهرمان دیپلماسی نشاندند، معلوم بود فتح الفتوح کشک است و عایدی برجام تقریبا هیچ ! معلوم بود و منتقدان گفتند که معلوم می شود.

منتقدان گفتند آمریکا به تعهداتش عمل نخواهد کرد چرا؟ چون برجام آنقدر ضعیف است که اساسا مرجعی نیست که معین کند آمریکا به کدام تعهدش و تا چه حد عمل کرده یا نکرده! همه اینها را منتقدان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بددل ها را بیشتر بشناسیم

بددل ها را بیشتر بشناسیم