مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 02:552016-05-01اقتصادي

شرخرهای اینترنتی در کمین طلبکاران شهرداری+عکس


عدم پرداخت بدهی پیمانکاران از سوی شهرداری آن گونه که رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران اعلام کرده سبب ایجاد روابطی شده و حالا تبلیغات این عدم وصول موجب وسوسه سودجویانی شده که گاه از شبکه های مجازی نیز سر درمی آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تسویه حساب با پیمانکاران مدت هاست که به پاشنه آشیل شهرداری تهران بدل شده است؛ هنوزم هم رقم دقیق بدهی و دیون مشخص نشده است.

مدتی قبل محمد سالاری، رییس کمیسیون معماری و شهرسازی، در نشست خبری خود با بیان اینکه در سال آخر مدیریت شهری فعلی قرار داریم و باید میزان بدهی شهرداری به پیمانکاران مشخص شود، گفت: باید برای میزان بدهی شهرداری و نحوه پرداخت آن ها چاره ای اندیشیده شود چرا که ممکن است شهردار بعدی نتواند این حجم بدهی را پرداخت کند.

وی با اشاره به میزان دیون شهرداری به پیمانکاران، گفت: دیون، میراث بد قالیباف برای شهرداران بعدی است و حتی وقتی پیمانکاران می بینند که به پول شان نمی رسند با ایجاد ارتباطاتی سعی در اخذ بدهی خود می کنند! سالاری در سخنانی کوتاه و مبهم از روابطی نامتعارف بین پیمانکاران و افرادی مجهول الهویه در راستای اخذ بدهی سخن به میان آورد، روابطی که ردپایشان در شبکه های مجازی و صفحات اینترنتی دیده می شود؛ به گونه ای که در بررسی آگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرخرهای اینترنتی در کمین طلبکاران شهرداری+عکس

شرخرهای اینترنتی در کمین طلبکاران شهرداری+عکس